Friday, October 14, 2005

Invasieve observatie (pallywood en de concentratiekampen van Bosnieje)

http://mega.egotripper.nl/archives/00000223.html Ja ja, dus Palestijnse vrijheidstrijd vertoont trekken die ook de KLa bijvoorbeeld niet vreemd zijn? Ik twijfel er niet aan maar bedenk wel dat gruwelen die zich daar waar de pers geen getuige mag zijn elders nagespeeld worden, en ja, mischien zomogelijk aangedikt af en toe maar om te suggereren, zoals het eind van dit filmpje doet, dat 2 van de 3 gerapporteerde slachtoffers verzonnen zijn, aan de hand van 1 enkel ter illustratie in beeld gebracht geval gaat me toch wat ver. Een al te bijziende visie staart zich op bijzonderheden blind ten koste van een groter verband.

Denk niet dat ik geen oog heb voor de machinaties van vrijheidstrijd met alle, dus ook en vooral counterproductieve middelen. Ik heb gelezen en begrepen dat de KLA bijvoorbeeld ook niet vies is van de meest ziekelijke manifestaties die geld genereren (vrouwenhandel en verdovende middelen; vroeger al probeerden priesters die overtollige oogsten opsloegen en er een muntje voor moesten plengen ze meteen weer terug te verdienen door de meest verleidelijke vrouwen te dwingen ze tegen natura voor hem in ontvangst te nemen) en ik ben allang zover dat ik Serven zie als mensen die veel en veel eerder vergroft zijn door constante omgang met en (zich moeten) ergeren aan zandsnuiters. Tegen de tijd dat we hier in naar verhouding vergelijkbare getale teruggedrongen zijn (en onze frustratie hun hoogte bereikt zal heben) zullen we he dan waarschijnlijk voor ons ook wel te laat zijn en inmenging oproepen; we hebben hun frontwerk verraden door een gezamelijke vijand tot ver achter de linie vrij spel te geven. Het hollands karma is door de grote aantrekkelijkheid van haar geopositie(vo) voor gajes en gewetenslozen vanaf de gouden eeuwse industrieopleving al loodzwaar maar sindsdien ook geen veertje lichter geworden.

Waarom helpt de nederlandse jood een landgenoot die met de buren maar vijanden van verre verwanten sympathizeert? Omdat ze solidair zijn met gelijkgezinden in een situatie waarin de toch al dubbele rollen nog eens omgedraaid worden (om en om dus). Ze offeren zich op om de aandacht van een door hun broeders begane grotere misdaad af te leiden (die zijn nu springlevend en even verderop dodelijk aktief), een soort miniholocaustje dus, de naschok van een succesformule waardoor links (net zo 'joods' als christelijk rechts trouwens, zoals sleutel en slot op elkaar passen en de patstelling al het echte werk laat liggen) de aandacht van eerder joods (geinspireerd en gedomineerd bolshevisme) gedoe afleidde en nog steeds trouwens.

ik schreef meer hierover (in't engels) te http://dustfizz.blogspot.com




http://leninleeft.web-log.nl/log/2401140 Bewindsbuil
Zelf dacht ik allereerst aan van der Knaap bij het ontstaan van het woord bewindsbuil. Maar u mag zelf kiezen, beste lezer, welke gezagsdrager u zich erbij voorstelt.

(Ik twijfel nog wel over de 's'. Misschien is bewindbuil toch mooier.)
Geplaatst door Lenin Strawskim :: 00:56

piet:
ja heel mooi allebei, ik dacht aan Lenin. Hoewel hij meer, naar ik vermoed, hem niet gelezen hebbend (maar afgaand op Zizek en Henwood die hem ergens om bewonderen), een man van de defensie der bescheiden middelen was dan van de doorluchte kapriolen waaraan jij je kennelijk 'gerust' een lelijke buil durft te vallen.

via deze plek leg ik mijn eerste bezoekje aan vrijschrift.org/ (europees georienteerde pleiters voor de 'open' standaard en anti-microsoft-ware-trust-forming) af

ook hier: intensievemenshouderij.nl/ "hoe kwaliteit oplost in rationaliteit", echt wel serieus want de nrc start een gelijknamig dossier

ps: leninleeft steekt mogelijk de draak met godsdienstigen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home