Thursday, September 15, 2005

mijn advertentie te omslag punt en el

ik loof en bied als nooit tevoren -- ik prijs degenen die net als ik de grote (geestelijke) waarde van mijn 300 dozen (gedurende 20 jaar lang zwerven her en der op en uitgelezen) verzameling inziet maar ze ook, net als ik, eindelijk eens in volle glorie wil ten toon spreiden en open stellen; dus, alles gratis: de boeken maar ook de beheerder / binnensluizer (zijn namelijk relatief onafscheidelijk of liever gezegd, al veels te godsgruwelijk lang gescheiden) zijn weliswaar gewend zeer lage en/of geen eisen te stellen (zelfs allerlei rechten gewoon niet op te eisen) maar daarop geld 1 uitzondering en die heeft betrekking op de hoogte (aantal, verscheidenheid) van bomen in de nabije omgeving (dit om de komplimentariteit ten goede te komen; de boeken zullen namelijk een uitstekende bijdrage leveren aan het dermate meesterlijk mentaal masseren van bezoekers dat de ontspanningseffecten tot ver in ((en uit, binnen en buiten)) de wapenindustrie te voelen ((en daardoor de bomen voor het nageslacht gered)) zullen gaan zijn).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home