Friday, July 02, 2010

bedroevend lage respons

maar ik geef het niet op ....

net naar permacultuur.eu gestuurd, een vrij actieve groep opleiders die vanuit utrecht en een kasteel in belgie(* nieuwenhoven) opereren:


eerst even iets ter contrastering:
http://188.165.14.77:8017/live

hollandse radio utopia

fairyland festival begin juni goch (lochem)

kitschig lux voor softe subcultuur met (twijfelloos van ver ingevlogen en daarom alleen al 'degelijk' gehonoreerde) shamaaaaan

stef de mayaloog te zien .. .die eigenlijk helemaal geen softe vingers heeft


dat bedoel ik dus niet ... ik heb geen hippie dippie maar GRIPPIE aanpak ... voor het geval je moeite hebt de betekenis uit de standaard links hieronder te pellen geef ik maar vast een makkelijker in te koppen voorzet ... seer centre schotland (met steenmeel verrijkte kompost herhaalt het reuze groente fenomeen wat aan de basis stond van het findhorn success (zij het dat ditmaal de hoofdrol niet voor zeewier weggelegd is .... dat zou wel eens onder het door BP veroorzaakt zwaar weer kunnen gaan lijden trouwens maar goed).

ik heb dus 109 bananen dozen vol boeken die geheel volgens permacultuur principe niet alleen alle lucht/licht lagen in hechte puzzel structuur lekke en vlekkeloos in elkaar helpt passen maar ook de geestelijke grondlagen en doorlucht/lichtigheden de juiste paden op helpt schreden..

nou ja, ik bedoel maar..... mischien een kamertje ermee in nieuwenhoven inrichten.

kom eerst maar eens kijken.

heb het rebecca hosking en martin crawford ook al aangeboden (de helft van mijn boeken in het engels, de ander helft half nl half d) maar daar hoor ik niks terug van..

.. dat is een lot wat mij vaker bescheerd (beschoren?) word ... zal wel wegens mijn verre van vlekkeloos witte tanden zijn ... haahahaaah!

groet

ps: het gaat dus minder om praktische boeken maar om de omlijsting/voorwaarden
en het aan mentaliteiten gesleutel (zoeken naar en mijnen van zielewortels) dat er aan vooraf schijnt te moeten gaan

deze meel ga ik maar effe publiceren dus dan sta je vroeger of later wel voor schut als je niet antwoord. Niet dat dat (het uitblijven) waarschijnlijk je tijd wel zal uitduren.

* schijnen daar ook moeilijk opvoedbaren onder handen te nemen. ... dat sluit lekker aan bij wat ik die palestijnse olijfrooiers (en erger) wil gaan helpen leren.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home