Tuesday, June 08, 2010

de termiet mocht de aarde vernietigen

maar werd rechts ingehaald door de djood

"an eye for an eye is all that matters anymore"
http://www.superlyrics.com/lyrics/kGRU6HIRVV@H@x/The_One_I%27m_Dying_For_lyrics_by_The_Isaacs.html

op 'nashville homecoming'
http://www.youtube.com/watch?v=bhecIqehAnw&feature=related
...
"i caught the eye of a man who was beaten" .. ook nogal actueel ..

http://thirstypixels.blogspot.com/ visual artist now eyeless for gaza thanks to some (w)Iz protest control


toevallig valt mijn oog op een gerelateerd artikel ....
----------------------
trouw falcon opera
http://www.trouw.nl/krantenarchief/2009/09/04/2854118/Het_vocale_doodvonnis.html?all=true
--
zo goed geschreven en ook spannend dat ik wat meer van pvdl binnen haal ...
ook door peter van der lint
http://www.trouw.nl/cultuur/muziek/article2792323.ece/Er_staat_een_paard_in_de_gang_.html
----------------------------
... met dit verschil: de isaacs weten zich aardig te doseren maar ze zijn net als al die schaamteloos gevaarlijke doses alcohol schenkende waarden (joodser dan zij zijn) door het hele russische rijk heen (ware erfgenamen van joseph ((die zich bij mijn weten nog niet aan deze graad van 'verrijking ten koste van alles' schuldig maakte, om van monsantose toestanden maar helemaal te zwijgen))) nogal meervouwig en -voudig bezig grote verwarring in de betekenissen en waarden van emotionele .. eh ... grootheden aan te richten en aan het stichten. daarom ga ik die teksten eens goed uitpluizen.

ik kon me kennelijk aan madonna niet begrijpelijk maken, sarah, anastasia en een hele rits mensen even hevig bewonderd maar zonder te pogen wat meer intellectueel gehalte aan hun verstand te peuteren zodat hun stemmen niet in kwade maar goede zin meerduidig worden. sonya en haar zus inspireren me vooralsnog mateloos.

mischien komt de demo(nische )kratie ooit nog echt tot een (begrip van) steMMing die de moeite waard is ... maar voorlopig is het zo langzamerheid hoogste tijd aan het bij een splintergroep van diepere doorgronders al enigszins bekende term 'staatsterrorisme' iets toe te voegen en de waarheid nog iets scherper te stellen, namelijk door staats-radicalizatie daar aan toe te voegen (agressie achter alle zicht benemende de beest uithangborden ((waarop in koeieletters: fatsoen, defensie en dat soort kreten meer)) te verstoppen), de nederlandse moslim omroep heeft net zo min als ik genoeg tijd en hulp om de zaak uit te pluizen .... kus marokanen, goed! kut marokanen, slecht! ok.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home