Saturday, October 08, 2022

voor Willem Engel en Mark Flutte

Kyts4 ----- 232 views - 3 hours ago -- 41 - Housatonic Live
Kentucky truth summit .... the Medical Board is coming after this lady for obvious reasons. First they banished the Medicine that worked, then the people who knew how to make it work

https://odysee.com/@Housatonic

had een Housatonic Live yt maar die is weg dus ik plak zijn odysee
https://odysee.com/@Housatonic:0/478-ep-173-4:d
Ep 173.4: Kentucky Truth Summit review (and some other live chat) - Friday Oct 14, 2022
October 15th, 2022 ---- 40 views

2 hours and 7 minutes


23 oktober: ... had een Housatonic Live yt maar die is weg dus ik plak zijn odysee

2 dagen geleden: eroen met dun stemmetje uit / vanwege portugal .....

Een zwarte dag - Jeroen en Willem nemen de week door
October 21st, 2022 --------------------------- 8,951 views
Café Weltschmerz ------- 2,392 followers

In dit weekoverzicht bespreken Jeroen en Willem politieke onderwerpen, de uitsluiting van de Fvd en de PVV en de demonisering van David Icke, het internationale nieuws, de Hunter Biden laptop en de perikelen rond Oekraïne, Taiwan, China en Iran en het aftreden van Liz Truss en het theater in Engeland en de volksopstand in Frankrijk. Wat heeft Maxima te zoeken bij het WEF? Daarmee wordt kleur bekend. CDBC is duidelijk een stuurmiddel wat nu ook wordt toegegeven. De economie staat op instorten.
Medisch is er ook heel wat te melden, onder anderen de toelating van de prikjes voor kinderen boven de 6 maanden, het artikel wat aangeeft dat de IFR nooit boven de 0,1% is geweest óók voor de prikjes niet en dat 1 op de 500 kinderen in het ziekenhuis beland ná de prikjes, kortom een groot schandaal.

In het juridische gedeelte wordt ingegaan op de rechtszaak tegen de ING die verloren is. Daarmee moeten we eigenlijk spreken van een zwarte dag dat effectief Viruswaarheid verboden wordt, we zijn nog aan het kijken of we in beroep gaan maar dit past helemaal in het plaatje van fascistische uitsluiting van andersdenkenden.

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video's? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast!
https://cafeweltschmerz.nl/register/
Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox?
https://www.cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/

Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!
URLlbry://@CafeWeltschmerz#f/een-zwarte-dag---jeroen-en-willem-nemen-de-week-door#9



@Stefan:
Ja jongens blijven volhouden dat virussen bestaan:
https://odysee.com/@DrAndrewKaufman:f/Team_No_Virus_on_Planned_Illusion_Kaufman%2C_Cowan_Corbett_and_Bailey:6

waarom ik geen uit- zoncer inzoem noem:
virus =/= afval =/= darmflora =/= bodemleven =/= mikro ethniek

rond minuutje 43 [over de breinstam] ik voel me ondanks de 'sluitende' schaduwban [kijk dan! de cijfers bewijzen het ... neep, nope .. nooit niks .... keep naad nood nies] verantwooo... eh .. ik neem ... eh .. ik eis ....

ik bedoel .. . mogelijk resultaat van mijn gebloggerij:

Icke aangetrokken tot NL .. ::<=>:: .. NL laat icke shticke

... eh ... ik kleem dat de leemoplossing vanzelf ophelderst .. ik vlei mijn kleem op alle bezoek[er]ingswinsten in 's rechters mooirooie schoot want de ware leemkleem is net klam .. ik bedoel lame ...

kanum nie findu .. zeker nu niet na een voorspelbare crash bij poging mijn geschiedenis .. geweld aan te doen? .. te herzien ??? nope .... gewoon te BEzien ... magnie ... ben maar een simplele zielinux

folgunde keer beter ... nog een keer zoeku naar de 'satanisme is 98% reflexiviteit' ... of iets in die geest ... mischien op draadprikkel.blogspot.com ....

ENCORE:

kanaal ken ik niet maar de video is goed:
https://www.wetalkyoulisten.com/play/992
National Immunomythology Update: Gigaohm Biological Briefing (Couey / Oct 10 2022)
Housatonic ⋅ 2022-10-11 19:50:34
deze schorre pief was ook langere tijd in nederland als student en professor maar woont nu in Pittsburg


https://odysee.com/@Housatonic:0/hv00vz:9
gigaOhm w McKernan [pudg of the HGenomeP]

0 Comments:

Post a Comment

<< Home