Wednesday, October 05, 2022

Maak Grijs Groener vs Zog Zorg Zieker

een verslagje van deze smaak mensen op excursie bij mij in de buurt staat hier:
https://intellectjuweel.blogspot.com/2022/10/dec21-delta-biodivers-2u40m-m-mijnvisie.html

uiterst leerzaam al zeg ik het zelf ....


Stikstof, Zorg en Bio ... is als Geest, Ziel en lichaam????

.. ik zou er even makkelijk Zog aan kunnen toevoegen
Zionisties Ontredderde Geldigheden [afgeleide van Zionist Occupied Governments. een afkorting die nooit zo controversieel geworden als het grover gemazerde sametrekkinkje 'zionazi' .. wat tegen een stootje kon omdat de bewijslast niet door zulke fijne tere zeverij hoeft te zakken - Havara Agreement, compleet met munt ... en het is kinderwerk om hakenkruizen in davidsterren te passen ... uitermate leerzaam ook als je er andere Bucky geinspireerde lesjes aan knoopt].

niet echt verglijkbaars hieronder:


DBh
https://www.youtube.com/watch?v=E-AjyxyrRHE
meer dan 2 en een half uur lange zoom van een jaar geleden waar geen hond nog een boodschap aan heeft .. en toen ook al niet

tekprobleem / een van de grote nederlandse ziekten die heerschappen zoals een zekere Gates monsterlijk groot maakt komt  5de minuut 'alĀ“ aan de order .. het inhoudslinksju overgieten in ander formaat ...  wotsap naar twitter in dit geval ....
denk je eens in .. eenieder die zoals ik mp3 verzamelingen heeft .. terwijl die dingen 'eruit' gaan .. of minstens de toegankelijkheid .... allen gedreven door de 'rechtenwandel' .. ik bedoel de wanhandel in 'krommen' .. nou ja ... zie maar ...
... waaar was ik ook weer???? ..... oh ja .....
me dunkt dat dergelijke problematiek iets met maffia praktijken gemeen heeft .. en ik versta daaronder alle, tot en met de hoogstgeprofileerde 'fatsoens overkoepelingen, coalities , 'vrijdheids' blokken, federaties, unies en wat dies al niet meer zij ....
... en wel, ... van naam veranderen [van naam van formaat zelfs] zodra er teveel toeristen, snuffelaars, zangof zeurkoren, druk beroepen doende groeperingen en brultuig opduikt.

ik bedenk me opeens dat deze soort remmingen een tegenhanger hebben ... de promotie van duivelssappen .. snoei en gladhoud fatsoen zendelingenschap wat soms op regelrecht levensbedreigende vijandschap tussen buren uitloopt of als door onzichtbare lijntjes gestuurd ....
 [en 'aangetrokken' .. aanstaanbetrokkenen leed berokkenen, afgezegend door bepruikten die hun nepsijans  voor 'duurdoen' dik genoeg betalen [delen in schaamteloosheids bemachtendheden en veroverde en voorheen malige mogendheden dat zij ook zelf in het groen voor ogen, voordien onvergrijpbaar, gaan geloven, ....]

.... , in dergelijke al lopende zaken, 'in- en aanzet' vind



0 Comments:

Post a Comment

<< Home