Tuesday, June 28, 2022

Baudet over stikstof + 80er J zelfcitaat


https://www.youtube.com/watch?v=4aR6BItwzPM
De grootste misvatting over stikstof: is het wel slecht voor de natuur? --- 7.5K views --- Jun 28, 2022
837 --- Forum voor Democratie

oftewel .. [edoch minder plat]:
Diep en dien gaiaans groeizame tijdsgewrichten op ..
ouder werk (begin jaren 80): Spraakmakende rots-ruim(t)e keuze door ijstijdelijke klokkubrokken kraak.
Mag ik u de hoofdrollen spelende grootheden even voorstellen? Zon (licht), broeikasgas, stikstof- en water oxide (lucht), water en mineralen; wij zelf zijn een recentere factor in hemel en aarde beweging naarmate wij op het rekken en vermenigvuldigen van kort- of aansluitingen steeds meer en massaler invloed nemen. Van het eerste zouden we zelfs wel eens eigenhandig hoofdschuldige en oorzaak kunnen blijken te zijn denk ik in mijn (of tijdens) steeds onbescheidener buien (zie kolom 10).
..
Verslag van de boeken 'Survival of civilization', John D Hamaker 'Paramagnetism', Philip Callahan 'Macrobiotricks', Julius Hensel Mijn doelstelling is voortdurende ijstijd verduring als last en biomassa maximizatie door 'aanzwengelzwangeren' als lust ervaring af te schilderen.
We gaan het hebben over of aan de stok krijgen met een veel grotere prikklok dan zulke die

Er is stront aan de Hollandse knikkers, (stankzij de te grote voederimporten en onvoldoende mest be- en
verwerking). Zie aan de hand van deze leiding hoe je ermee omspringt. :: :: :: :: :: Vluchtige ammoniakverbindingen uit verse mest en tabak zijn nog steeds bijna onontkoombare meuren voor vele Nederlanders, ik wist ook niet beter tot ik nog weer eens, maar dit keer met herinneringen aan verre, vriendelijke en fijne streken, aan het voormalig maar al te bekende en voor lief genomen sfeertje kwam proeven. :: :: :: :: Ik weet het nu allemaal te relativeren, aan te vullen en te contrasteren met peesaanzettende spankracht van oerkompost zoals welriekende en niet wateroplosbare, stikstofoxide rijke lucht binnenlatende woudbodems, vooral ook dankzij het 100 jaar oude werk van Julius Hensel (o.a.: "Brood uit stenen").

pas op dat je niet overspannen raakt censoriheuse lieden .... zucht .... doe deze dan lekker ook nixen:
https://intellectjuweel.blogspot.com/2022/06/baudet-over-stikstof-80er-j-zelfcitaat.html
nix niet ... lekker puh
............. of zijn mijn strikes in het 'spel'????


0 Comments:

Post a Comment

<< Home