Thursday, April 21, 2022

Mind over matter (part 2)


Mind over matter (part 2)
8 views -- Apr 21, 2022 - Linda Woudstra
342 subscribers
ik had een vergelijkbare ervaring in de pet scan
door de 'kleursuikers' die ze gebruikten ... gecombineerd met het uitstellen [wegens de 'nuchter' vereiste] van de dagdosis prednisone wat ik toendertijd* als pijnbestrijder nodig had ... de techneuten hadden ook 0 benul over mijn martelgang

ik ging chemo halen vanwege handverlamming ... die werd me de volgende dag beloofd [maar een week uitgesteld voor allerlei testen]. 26 september was het zover. enkele weken later kreeg ik enorm dikke voeten en kuiten wat me de vervolgbehandeling deed weigeren [voor mij geen 'bijwerking' maar hoofdzaak, dan nog liever een lamme hand]
nu gaat het eindelijk enigszins vooruit ... gebruik alleen nog fulvine ....
er is een landbouw toepassing die vast stukken goedkoper is maar ik moet ze nog vragen of ze soms alleen op aanvraag verkopen .. ze halen het uit grondwater inplaats van humus .. of de versteende himalaya versie bekend als shilajit

0 Comments:

Post a Comment

<< Home