Thursday, August 06, 2020

Een nieuwe blik op het karakter van de ‘noodtoestand’: Karel van Wolfere...

Karel, op dit late uur is iets meer nodig dan een nieuwe oogst
tiepertjes. Om dat te bereiken heb ik een list bedacht. ik stel voor dat
je 1000 euro# uitlooft voor degeen die mijn werk het kort en bondigst
samenvat. Noem het een vuurproef. Ik ben van heel links en groen naar
het midden gegleden en toen op de rechter flank uit dat niemandsdal
geklauterd.
Het is ongeveer zoals Charlotte Rhielen dat in die mooie
schoolplaat 'de brede en smalle weg' voorstelt .. Mij bevalt het
realisme van de versie die een ravijn toont tussen de brede neon glitter
glam snelweg en het kronkelpad netwerk. De enige verbinding is een kerk
die als het ware boven de afgrond zweeft.
Met een goddelijke
tijdlens is natuurlijk elke vruchtbare vallei een langzaam volgeslibde
verse breuk. Maar laat ik nog niet al te nadrukkelijk aan geologie als
theologie bron refereren. Dat wijst zich vanzelf als rode draad door
mijn kommentarier bestaan:
http://intellectjuweel.blogspot.com
https://archive.org/details/rotsstoffeerder-schrijft-zich-bluf
rotsstof eerder tekent 1980er jaren tot 2017 aan

#
= uit mijn zak .. elke deelnemer een tientje ... wat overblijft voor de
beste 5, ik wil wel een stem krijgen in de beoordelingsjury ... en een
veto ... om er maar een amerikanisme in te gooien ...
wat ik hoop en verwacht van deze aktie is:
1: vervulling van je wensen, goeie mensen
2:
een kans voor mij dat lezers en luisteraars meer willen en ik eindelijk
eens echt bekijks kan bieden ... uit kan pakken met alle plaatjes,
kruisverbanden, volgorden en fantasierijke voortborduursels op gegronde
en staafbare conclusies, dus ook slotsom maar vooral onsluitsom!!!!
weerspiegelende richtinggeverij.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home